Gelişmiş ülkeler yaptıkları Yollar ile, Köprüler ile övünmez,
Gelişmiş medeni ülkeler ,
Üretim ile
övünür ,
Teknolojik
devrimleri ile övünür ,
Uçak sanayi ve
Uzay sanayi ile övünür,
Gelişmiş Tarım ve hayvancılığı ile övünür,
Demokrasi, özgürlükler ve insan hakları ile övünür..
Bilimsel eğitimin
başarısı
ile övünür
Kadın erkek eşitliği ile övünür..
Dinsel
özgürlükler,
Kültürel özgürlükler ile övünür ..
Ülkemizi beton
yığınına
çevirerek bununla övünmek bence geri kalmışlıktır ..
Doğayı tahrip
ederek her yere iğrenç yüksek binalar (çok katlı gecekondular ) dikmek ve bununla da
övünmek akıllara zarar bir geri kalmışlıktır, çağ dışıdır bu anlayış...
Zaten bu tür
ülkeler başarısızlığa mahkumdur....
Medeni dünyada
çağdaş dünyada bu
anlayışın yeri yoktur
Örnek mi;
Güney Kore yardımıyla OTOKAR’ın gövdesini yaptığı "Altay "
isminde bir Tank gövdesi yaptık, malum basının “tüm Arap ülkeleri sırada” diye
manşet attığı tankımızın MOTORU yok.. Motorunu yapamıyor hatta gelişmiş
ülkelerden talep ettiğimiz
halde,teknolojisini satmıyorlar
ki alalım..
Neden; Betonla büyüyen ekonomiye sahip ülkeyiz, Sanayiye,endüstriye,üretime,teknolojiye
yatırım yapılmadı ki!..
Sakız orucu
bozar diye fetva veren Diyanete ,
12 bakanlığın bütçesinden fazla bütçe veriliyor,
eğitime,sanayiye,teknolojiye
bütçe ayıramıyor yada ayırsan da yetersiz...
Kaldı ki
Türkiye ekonomik olarak iflas etmiştir dolar nerdeyse 4 lira olarak Türkiye
Cumhuriyeti tarihinin rekorunu kırmıştır bununla mı övünüyor şimdi mevcut
iktidar...
yani... ülkeyi
mahvettiler,batırdılar ve istifa denilen bir şey varken, aksine sütten çıkmış ak kaşık
misali...
Fetöyle 13 yıl
işbirliği yap, "Ne
istedilerse verdik" deyip Devletin tüm olanaklarını sun.
Devleti
paylaşımda
kavga edip,
"Kandırıldık,Allah
affetsin"
diyerek
işin
içinden sıyrıl...
Sonra
da "Başkanlık "modeliyle sistemi değiştirmek
için ülkeyi referanduma götür...
Referandumda
#HAYIR oyu verecekleri de "Fetöcü" ilan et,
Tam
da "Yavuz hırsız, ev sahibini
bastırır" yüzsüzlüğü
Hiç
bir çağdaş ve demokratik ülke de bunların binde biri olmaz...
Her
konuda Geri kalmışlığımızın nedeni, bilimsel ve çağdaş
beyinlerimizin olmamasından değil...İmkan verilmemesinden..
Vesselam
ozanca


