12 Şubat 2017 Pazar

Gelişmiş medeni ülkeler "Betonlaşma" ile övünmez...


Gelişmiş ülkeler yaptıkları  Yollar ile, Köprüler ile  övünmez,
Gelişmiş medeni ülkeler ,
Üretim ile övünür ,
Teknolojik devrimleri ile övünür ,
Uçak sanayi ve Uzay sanayi ile övünür,
Gelişmiş Tarım ve hayvancılığı ile övünür,
Demokrasi, özgürlükler ve insan hakları ile övünür..
Bilimsel  eğitimin başarısı ile övünür
Kadın erkek eşitliği ile övünür..
Dinsel özgürlükler,
Kültürel  özgürlükler ile övünür ..
Ülkemizi beton yığınına çevirerek bununla övünmek bence geri kalmışlıktır ..
Doğayı tahrip ederek her yere iğrenç yüksek binalar  (çok katlı gecekondular ) dikmek ve bununla da övünmek akıllara zarar bir geri kalmışlıktır, çağşıdır bu anlayış...
Zaten bu tür ülkeler başarısızlığa mahkumdur....
Medeni dünyada çağdaş dünyada bu anlayışın yeri yoktur
Örnek mi; Güney Kore yardımıyla OTOKAR’ın gövdesini yaptığı "Altay " isminde bir Tank gövdesi yaptık, malum basının “tüm Arap ülkeleri sırada” diye manşet attığı tankımızın MOTORU yok..  Motorunu yapamıyor hatta gelişmiş ülkelerden talep ettiğimiz halde,teknolojisini satmıyorlar ki alalım..
Neden; Betonla  büyüyen ekonomiye sahip ülkeyiz, Sanayiye,endüstriye,üretime,teknolojiye yatırım yapılmadı ki!..
Sakız orucu bozar diye fetva veren Diyanete , 12 bakanlığın bütçesinden fazla bütçe veriliyor,
eğitime,sanayiye,teknolojiye bütçe ayıramıyor yada ayırsan da yetersiz...
Kaldı ki Türkiye ekonomik olarak iflas etmiştir dolar nerdeyse 4 lira olarak Türkiye Cumhuriyeti tarihinin rekorunu kırmıştır bununla mı övünüyor şimdi mevcut iktidar...
yani... ülkeyi mahvettiler,batırdılar ve istifa denilen bir  şey varken, aksine sütten çıkmış ak kaşık misali...
Fetöyle 13 yıl işbirliği yap,  "Ne istedilerse verdik" deyip Devletin tüm olanaklarını sun.
Devleti paylaşımda kavga edip,
"Kandırıldık,Allah affetsin"
diyerek işin içinden sıyrıl...
Sonra da  "Başkanlık "modeliyle sistemi değiştirmek için ülkeyi  referanduma götür...
Referandumda #HAYIR oyu verecekleri de "Fetöcü" ilan et,
Tam da  "Yavuz hırsız, ev sahibini bastırır" yüzsüzlüğü
Hiç bir çağdaş ve demokratik ülke de bunların binde biri olmaz...
Her konuda Geri kalmışğımızın nedeni, bilimsel ve çağdaş beyinlerimizin olmamasından değil...İmkan verilmemesinden..
Vesselam
ozanca

Hiç yorum yok: