30 Temmuz 2021 Cuma

İMAN DİYEREK GELDİLER, İBAN DİYEREK GİDİYORLAR



Pandemide 5 maske dağıtamayan, karantinada esnafa, yevmiyeciye, muhtaçlara para dağıtamayan Akp hükümeti,

Beşli çeteye parası var, Betona-Saraya parası var, Sarayda ki saltanata parası var, Yandaşa, yalakaya üçer beşer kurumdan maaş verilecek parası var, Kıbrıs'a 8 uçakla giderken parası var.

Ayrıca, Yazlık, kışlık saraylar, lüks makam araçları, özel uçaklar, 75 araçlık konvoylar, gemicikler, şatafatlı yaşamlar için para var ama deprem, yangın, salgın için para yok!   

Ancak,

Son iki yılda önemli iki durumda,

1.) Kovid19 pandemisinde,

2.) Yangın söndüren uçak alma parası olmadığı için halktan İBAN numarası vererek para isteyen bir İMANLI(?) Akp hükümeti  var.

Tüm gerçekler ortada iken, bu Akp hükümeti mi,

İstanbul'a kanal yapacak?..

Cumhuriyetin kurduğu fabrikaları sattılar,

Cumhuriyetin varettiği tarımı, hayvancılığı yok ettiler,

Cumhuriyetin fidelerini diktiği ormanları yaktılar.

Cumhuriyetin koruduğu dereleri kuruttular,

Cumhuriyetin koruduğu dağları madencilere peşkeş çektiler.

Cumhuriyetin özen gösterdiği ekosistemi çökerttiler.

Barış görüşmeleri adı altında çadır mahkemeler kurup, "negri negri" türküleriyle halay çeken onlar,

İmralı'dan mektup getirten, Osman  Öcalan'ı TRT'ye çıkartan onlar!..

İşine gelmeyene terörist, pkk'lı diyen yine onlar.

Fetullah'a muhteşem hoca efendi diye övgüler düzüp, Bitsin bu hasretlik diye çağrı yapıp iktidar ortaklığı yapan onlar. araları bozulunca fetö deyip küfür eden de onlar.

Ama nasıl oluyorsa işine gelmeyene fetöcü diyen yine onlar.

Ya arkadaş sizler bu ülkeye dost mu-düşman mısınız, fıkra gibisiniz ancak ne yazık ki bizim de yaşamak zorunda olduğumuz devleti yönet (em) iyorsunuz

Namusun sadece iki bacak arasında olmadığını, onurun yüce değer  istifanın ise yücelik olduğunu, 

Liyakatın iş yapabilme becerisi, yönettiğiniz devletin fakir-fukara hakkıyla kurulduğu gerçeğiyle..

Utanacak yüzünüz, sızlayacak vicdanınız yok mu?

Yalan söylemenin, iftira atmanın ayıp, günah olduğunu düşünecek kadar zekanız yok mu ya Allah aşkına...

İman diyerek geldiler, İban diyerek gidiyorlar...

Ozanca

Hiç yorum yok: