31 Mayıs 2025 Cumartesi

BANDIRMASPOR MASADA KARADENİZ LOBİSİNE, SAHADA İSE SARHOŞ VE KENDİNİ BİLMEZ TARAFTARA YENİLDİ

 Bandırmaspor, masa başında Karadeniz lobisine, sahada ise sarhoş ve kendini bilmez taraftara yenildi!



Bir play-off maçıydı… Kazansaydık Süper Lig’e yükselecektik. Olmadı. Yine TFF 1. Lig’e döndük. Ancak bu sadece bir sportif başarısızlık değildi. Bu bir kader değildi. Bu, organize bir adaletsizliğin sonucuydu.
Bandırmaspor;
Karadeniz lobisine yenildi.
Trabzonlu TFF Başkanı’na yenildi.
Trabzonlu Karagümrük kulübü sahibine yenildi.
Talimatla düdük çalan Trabzonlu hakemlere yenildi.
Orta hakeminden yan hakemine kadar, sahada “adil yönetim” değil, “hemşericilik” vardı.
Bu ülkede spor, artık yalnızca yetenekle, alın teriyle, takım ruhuyla kazanılmıyor. Kazanmak için lobiniz olacak. Kazanmak için “hemşeriniz” güçlü bir koltukta oturacak. Yoksa en iyi oynadığınız maçlar bile masada elinizden alınır.
Adı “Türkiye Futbol Federasyonu” ama içinde “Türkiye” yok. Adalet yok. Tarafsızlık yok.
Dürüst rekabetin, “zeki, çevik ve ahlaklı olma” idealinin yerini çıkar ilişkileri, kulis oyunları ve aidiyet kavgaları almış.
Biz bu maçı sahada değil, dışarıda kaybettik.
Ve bu düzen devam ettikçe, sadece #Bandırmaspor değil, dürüstçe yarışmak isteyen herkes kaybetmeye devam edecek.
Bir tek Bandırmaspor onursal başkanı Onur Göçmez kaybetmedi, çünkü tüm şehir arkasında...
Not:
Bandırmaspor, kazandığında sevinir, kaybettiğinde üzülürüz. Takım oyunlarının doğal sonuçlarıdır. Bugün üzüldük…
Bu şehrin taraftar grupları yok, sarhoş olup, türkü söyleyip, sahaya meşale fırlatan, seyircinin ilgisini dağıtan, motivasyonunu düşüren Bandırmaspor için geldiğini sanan ama takıma zarar veren bir grup var...
Ben, kızım ve oğlumla Bandırmaspora hem destek olmak, hemde süper lige çıkması halinde tarihi güne şahitlik etmek adına stada geldik. Ancak sarhoş ve kendini bilmez insanların ettiği küfürler nedeniyle kızıma mahcup oldum. Aile maçlara gelmesin mi?
Ayrıca, hakeme baskı kurabilecek bir slogan yada tezahürat var mıydı stadyumda... Ne yazık ki hakem hataları çok umurlarında değildi!.. Çünkü çoğu sarhoştu ve kendileriyle kavga ediyordu. Ben üst maratondaydım, ne içtiyse belli olmayan insanlar maçı seyretmiyor, saçma sapan slogan/tezahürat attırma ve motivasyonu dağıtma, hatta kavga etme derdindeydi..
Ozan
29 MAYIS 2025

Hiç yorum yok: